Friday, March 21, 2008

Tentang Empire Network88

Empire Network88 adalah satu usahasama untuk merealisasikan impian bebas daripada masalah kewangan. Wujudnya laman web ini adalah bagi berkongsi bersama ahli-ahli Empire Network88 satu-satunya kaedah mengatasi masalah kewangan iaitu melalui PERNIAGAAN. Ini adalah kerana pada hakikatnya, 9/10 rezeki adalah melalui perniagaan.

Empire Network88 adalah satu kumpulan usahawan yang bernaung di bawah syarikat multi-level marketing (MLM) BlueSky Biotech Worldwide Sdn. Bhd . Ibu Pejabat BlueSky Biotech Worldwide terletak di No. 11-3-1 , Blok A , Diamond Square Business Centre , Jalan 2/50 off Jalan Gombak ,53000 Kuala Lumpur , Malaysia.

Website Empire Network88 adalah web promosi ahli yang bergerak aktif dalam pemasaran secara internet & pemasaran secara 'one-to-one '.

Dengan gabungan potensi anda & potensi syarikat, kami yakin anda mampu menjadi jutawan di BlueSky Biotech Worldwide. Semuanya bermula dengan impian & bersama platform Empire Network88, kami akan pastikan kejayaan itu milik anda! Yang penting, seseorang ahli mesti ada kesungguhan, fokus & sanggup berusaha, kejayaan pasti menjadi milik ANDA!

Setiap usahawan MLM memerlukan satu 'group' yang kuat & komited, tidak mungkin seseorang usahawan MLM itu akan berjaya jika dia bergerak sendirian. Lahirnya Empire Network88 bertujuan membantu ahli-ahli dalam kumpulan untuk menjalankan pemasaran secara online & offline.

No comments: